Kundeservice FAQ

Størrelsesguide
Har I virkelig målt alt tøjet selv?

Ja. Vi måler selv alt tøjet der kommer hjem, i alle de størresler det findes i. Derfor er det også vigtig, at du ikke sammenligner med dine kropsmål, men i stedet med målene fra dit eget tøj derhjemme, som du passer rigtig godt. Følg vores guide lige her

Noget tøj kan ikke måles op, f.eks badetøj der er meget strækbart. Her guider vi i stedet under hvert produkt til hvordan du skal finde din rigtige størrelse.

Skal jeg måle min krop?

Nej. Alle de mål vi har angivet i målskemaet, er tøjets faktiske mål. Derfor skal du sammenligne målene med det tøj du har derhjemme og passer rigtig godt. Følg vores guide lige her.

Hvordan bruger jeg målskemaet?

Vi har lavet en fin guide til hvordan du bruger målskemaet lige her.

Er jeres tøj stort eller småt i størrelsen?

Vi fører tøj fra mange forskellige mærker. Derfor kan man ikke sige noget generelt om størrelserne. Selvom vi kun havde tøj fra ét mærke, ville størrelserne også være forskellige fra kjole til kjole eller buks til buks. Derfor er det eneste rigtige at måle tøjet, og udelukkende tage udgangspunkt i disse mål.

Vi har målt alt tøjet for dig. Ja, det lyder måske vildt, men vi har faktisk måsle alt tøjet, og i alle størrelser. Nu skal du blot sammenligne med det tøj du har derhjemme, og som du passer rigtig godt. Se hvordan du gør lige her

Ordrer
Ordrebekræftelse ikke modtaget

Ved nogle kunder oplever vi at deres mail-system ser ordrebekræftelsen som spam. Du vil derfor kunne finde den under ønsket mail / reklame. Hvis beløbet er trukket eller reserveret på din konto, så er alt i ordren og pakken er på vej. Posten kører i et andet system. Så du vil modtage besked når den kommer frem.

Annullering af ordre

Ønsker du din ordre annulleret, kan du skrive en mail til [email protected] med dit ordrenummer. Så sørger de for at annullere ordren.

Jeg har forelsket mig i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan I få den hjem?

Send gerne en forespørgsel enten via mail eller via Facebook. Det vi har brug for er et varenummer for at hjælpe. Varenummeret finder du i fanen FAKTA der er i fanen ved siden af målskemaet på produktet. Så har vi mulighed for at undersøge digitalt om varen kan skaffes eller er udgået/udsolgt.

Hvordan er jeres størrelser i forhold til andre?

Curvii sælger mange forskellige mærker, og der er derfor ikke nogle faste størrelser. Derfor måler vi alt tøjet op, og laver målskemaer, som du finder under hvert produkt.

Levering
Jeg har lige bestilt en kjole, hvornår modtager jeg den?

Vi pakker og afsender ordrer alle hverdage, i de allefleste tilfælde sender vi samme dag som bestilling er lavet. Derudover har vi en dag til dag aftale med Postnord og Bring, så ofte har du pakken allerede dagen efter hvis du har valgt levering til pakkeshop.

Min pakke er forsinket i posten, kan I hjælpe?

Er din pakke forsinket og du kan se den står stille i Track&Trace så kontakt os endelig via mail eller telefon. Hav dit følgeseddel/ordrenummer klar. Så kan vi hurtigt finde dig i vores systemer. Vi tager derefter kontakten med Postnord og hjælper med at finde en løsning.

I har trukket pengene, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Har I sendt dem?

Ja, vi trækker altid først pengene når din bestilling er afsendt. Kan du se at vi har trukket pengene, er din pakke på vej.

Returnering og ombytning
Kan man bytte til en anden størrelse?

Ja, det er muligt gennem vores returportal, og det er helt gratis at få ombyttet. Følg guiden på www.curvii.dk/returportal

Hvordan sender jeg retur

Hvad end du ønsker at få ombyttet til en anden størrelse, eller pengene tilbage, skal du igennem vores returportal. Følg guiden på www.curvii.dk/returportal

Reklamation
Jeg har en reklamation, hvordan gør jeg?

Har du imod forventning fået en vare der ikke levede op til forventningerne, hjælper kundeservice dig gerne. Skriv en mail til [email protected] med dit ordrenummer og fortæl om problemet.

Fair Use
Er det ok jeg bestiller 10 kjoler, selvom jeg kun skal bruge én?

Nej, det vil vi være rigtig kede af. Når du bestiller 10 kjoler, skal Bente på vores lager først ud og finde alle kjolerne. Herefter skal hun dobbelttjekke, at det er de rigtige størrelser der er fundet, inden hun pakker det hele ned, og gør klar til afsendelse.

Når 9 af kjolerne så efterfølgende kommer tilbage, skal hun have åbnet for returpakken, tjekket alle kjolerne igennem for fejl og mangler, lagt dem sirligt sammen og pakket i nye poser, og herefter lagt dem på lager, på hver deres lokation.

Det er Bente rigtig ked af, for det tager enormt lang tid, og udgifterne hertil gør at der bliver et økonomisk tab på ordren, så der ikke engang er råd til løn.

Det er ikke en fair handelsadfærd, og man risikere i sidste ende, ikke at kunne handle hos os. Du kan læse hele vores Fair Use politik her

Betaling og kampagner
Prisgaranti

Se vores 105% prisgaranti her

Andet
Har I en fysisk butik?

Nej, Curvii.dk er en webbutik med hovedsæde i Ikast. Vi har ikke en fysisk butik.

         

I Curvii kundeservice er vi klar til at hjælpe, når du skriver til os.   

Her på siden kan du også finde svar på ofte stillede spørgsmål. Måske er dit svar her.

Finder du ikke det svar du leder efter kan Kundeservice kontaktes på mail [email protected] eller chat

Vi svarer på alle hverdage indtil kl 16.  

Skriv meget gerne dit følgeseddelnummer. Så kan vi hurtigt finde dig i systemet og se hvilken ordre det drejer sig om.    

Følgeseddel er det samme som ordrenummer, og findes på arket der var med i pakken, eller som mail ved bestilling, og starter med #100...... 

Curvii er en del af Family Group

Følg os på Instagram