Kundeservice



Kirsa er klar til at hjælpe dig når du ringer til os, eller skriver på mail. Det er også ofte Kirsa, du møder i vores showroom, hvor hun er klar med god vejledning, så du får det tøj med hjem, der passer til dig. Læs mere om Kirsa her



Her har vi samlet de hyppigste spørgsmål og svar vi får i kundeservice.



Jeg har lige lavet en bestilling, men ikke modtaget min ordrebekræftelse. Er der noget galt?
Svar: Ved nogle kunder oplever vi at deres mail-system ser ordrebekræftelsen som spam. Du vil derfor kunne finde den under ønsket mail / reklame.

Jeg har lige bestilt en kjole, hvornår modtager jeg den?
Svar: Vi afsender ordrer hver dag, så hvis posten gør sit bedste, har du den dagen efter.

Jeg vil gerne prøve tøjet hos jer, er det muligt?
Svar: Ja, vi har åbnet et showroom hvor du kan se og prøve tøjet. Se mere her.

Hvis jeg køber noget tøj jeg ikke kan passe, kan det så byttes?
Svar: Ja, der er altid 14 dages returret fra du modtager varerne. Hvis det ikke passer kan du bytte det, eller få pengene tilbage. Læs mere her

Hvis jeg skal have noget byttet, skal jeg så selv betale returporto?
Svar: Ja, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde returportoen gratis. Til gengæld sender vi gratis i Danmark hvis du køber for over 599,-.

I har trukket pengene, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Har I sendt dem?
Svar: Ja, vi trækker altid først pengene når din bestilling er afsendt. Kan du se at vi har trukket pengene, er din pakke på vej.

Hvordan er jeres størrelser i forhold til andre?
Svar: Curvii sælger mange forskellige mærker, og der er derfor ikke nogle faste størrelser. Derfor måler vi alt tøjet op, og laver målskemaer, som du finder under hvert produkt.

Curvii er en del af Family Group