Kundeservice



Vinnie i kundeservice er klar til at hjælpe dig når du ringer til os, eller skriver på mail. Men her på siden kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål. Måske er dit svar her.

Finder du ikke det svar du leder efter kan Kundeservice kontaktes på mail [email protected] Vi svarer på alle hverdage indtil kl 16.

Kundeservice telefonen nummer 50 30 80 10 er åben på hverdage mellem 9-12



Her har vi samlet de hyppigste spørgsmål og svar vi får i kundeservice.



Bestilling

+ Jeg har lige lavet en bestilling, men ikke modtaget min ordrebekræftelse. Er der noget galt?

Svar: Ved nogle kunder oplever vi at deres mail-system ser ordrebekræftelsen som spam. Du vil derfor kunne finde den under ønsket mail / reklame. Hvis beløbet er trukket eller reserveret på din konto, så er alt i ordren og pakken er på vej. Posten kører i et andet system. Så du vil modtage besked når den kommer frem.

+ Jeg har lige bestilt en kjole, hvornår modtager jeg den?

Svar: Vi pakker og afsender ordrer alle hverdage, i de allefleste tilfælde sender vi samme dag som bestilling er lavet. Derudover har vi en dag til dag aftale med Postnord. så ofte har du pakken allerede dagen efter hvis du har valgt levering til pakkeshop.

+ Jeg har forelsket mig i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan i få den hjem?

Svar: Send gerne en forespørgsel enten via mail eller via Facebook. Det vi har brug for er et varenummer for at hjælpe. Varenummeret finder du i fanen FAKTA der er i fanen ved siden af målskemaet på produktet. Så har vi mulighed for at undersøge digitalt om varen kan skaffes eller er udgået/udsolgt.

+ Hvordan er jeres størrelser i forhold til andre?

Svar: Curvii sælger mange forskellige mærker, og der er derfor ikke nogle faste størrelser. Derfor måler vi alt tøjet op, og laver målskemaer, som du finder under hvert produkt.

+ Har I en fysisk butik?

Svar: Nej, Curvii.dk er en webbutik med hovedsæde i Ikast. Vi har ikke en fysisk butik.


Returnering

+ Jeg skal sende en vare retur, hvordan gør jeg?

Svar: Vi tilbyder at man kan købe en returlabel hos os. Den koster 49.- som kan indbetales på vores Mobile Pay nummer 53178 (5 tal) Dit ordrenummer skal indtastes som kommentar til overførslen. Vi tjekker Mobile Pay løbende i løbet af dagen på hverdage og sender returlabels ud når betaling er modtaget. En returlabel fra os er forsikret og giver os mulighed for at spore den. Man kan også sende sine varer tilbage på andre måder. Vi modtager pakker fra alle gængse fragtfirmaer som Post Nord, GLS, DAO osv. Her er det vigtigt at pakken sendes direkte til vores adresse.

Nogle kunder vælger at sende returvarerne som almindeligt brev med frimærker på. Her skal du dog være opmærksom på, at et brev tager længere tid om at nå frem, ikke kan spores og ikke er forsikret som en pakke.

Vores Adresse er: Curvii ApS Lysholt Allé 2 7430 Ikast

+ Hvis jeg køber noget tøj jeg ikke kan passe, kan det så byttes?

Svar: Ja, der er altid 14 dages returret fra du modtager varerne for penge tilbage. Hvis det ikke passer kan du bytte det, afkryds blot på følgesedlen hvad du ønsker. Vi sender gratis ombyttede varer retur til dig. Returpakkens vej hertil er dog ikke gratis. Det er også muligt at aflevere returpakker udenfor åbningstid i vores postkasse ved porten.

+ Hvis jeg skal have noget byttet, skal jeg så selv betale returporto?

Ja, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde returportoen gratis. Dog er det muligt at købe en returlabel fra os. Ved ombytning sender vi gratis den nye pakke med den ombyttede vare tilbage til dig.


Reklamation

+ Jeg har en reklamation, hvordan forholder jeg mig?

Svar: Vi hjælper gerne med reklamationer. Er din vare mod forventning i stykker send os da en mail med dit ordrenummer samt meget gerne et billede eller beskrivelsen af fejlen. Så kan vi vejlede videre.


Forsendelse

+ Min pakke er forsinket i posten, kan I hjælpe?

Svar: Er din pakke forsinket og du kan se den står stille i Track&Trace så kontakt os endelig via mail eller telefon. Hav dit følgeseddel/ordrenummer klar. Så kan vi hurtigt finde dig i vores systemer. Vi tager derefter kontakten med Postnord og hjælper med at finde en løsning.

+ I har trukket pengene, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Har I sendt dem?

Svar: Ja, vi trækker altid først pengene når din bestilling er afsendt. Kan du se at vi har trukket pengene, er din pakke på vej.


Curvii er en del af Family Group